loading...
هرچی بخوای
امیر فرشید بازدید : 230 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

پشـــــه ای که 6 طبـــــقه میـــــاد بالا، حقشــــه کـــــه نیــــش بزنـــــه.
زحمت کشیـــــده.... متوجه ای!؟؟


پشۀ عزیز! باسلام
لطفاً حداقل جایی رو نیش بزن که خاروندنش آسون باشه!
آخه روی بند انگشت جای نیش زدنه؟
تازه پوستشم که کلفت تر از ساعد و ایناس، واسه خودتم سخت تره که لامصب



بیمار: من فکر می‌کنم پشه‌ام!
دکتر: من دندون‌پزشکم؛مطب روان‌پزشک رو به روی ماست.
بیمار: میدونم؛ الان اونجا بودم
دکتر: پس چرا اومدی اینجا؟
بیمار: مهتابی‌تون روشن بود !!:))


ایران جایی است که در آن، «سرعت اینترنتت چطوره؟»
بخشی از احوالپرسی روزمره است.
خدایا دلخوشی مون چی باشه آخـــــــــه؟؟؟؟


همانا لذتی که در بیدار کردن اعضای خانواده به روش های غیر مستفیم مثل : صدای چایی ساز ، افتادن کاملا اتفاقی برس روی زمین ، خرکش کردن ظرف کره مربا روی میز ، باز و بسته کردن در دستشویی و .... هست در جدا کردن قاچ پیتزا و کش اومدن پنیرش نیست!!!
و وقتی هم که بیدار شدن یه لبخند بزنی و بگی صبح بخیر! چرا یکم بیشتر نخوابیدی؟!


سكوتم از رضايت نيست فكرم مشغول اينه كه چطوری دهنت رو سرويس كنم :|


من مسئــول حرفـــها و رفتــارم هستــــم ؛
اما .... مسئول "برداشــت شمـــا" از آنهــا نيستـــم ... !!!


من آخرش با يخچال ازدواج مي کنم!
وقتی خوشحالی ميری در يخچالو وا ميکنی!
وقتی ناراحتی ميری در يخچالو وا ميکنی!
وقتی کسلی ميری در يخچالو وا ميکنی!
داری با تلفن حرف ميزنی ميری در يخچالو وا ميکنی!
... وقتی نميدونی چته! ميری در يخچال و وا ميکنی!
و...
آخه موجود اينقدر سنگ صبور !! اينقدر محترم؟ اينقدر با حوصله ؟ اینقدر با شخصیت


در دسترس بودنت دیگر برایم ارزش ندارد !
اکنون نه مشترک هستی !
نه مورد نظر


امـــــتحانات از آنچـــه که در برنامه ی امتحـــانی میبینید
به شمــــــــــــــــــا نزدیک ترند ..!!


یه بار هم رفتم باشگاه بدنسازی اسم نوشتم.
مربیه همون روز اول بهم یه رژیم داد درح...د شعب ابی‌طالب!!!
صبح باس یه خرما لیس می‌زدم؛
اون‌وخت شب به همون خرمای صبح خیره می‌شدم!!!
سه روز رفتم بعدش به این نتیجه رسیدم مرد باس معرفت داشته باشه، نه بازوی ستبر!!!


این سامان گلریز اومده شبکه سه میگه میخوام یه ساندویچی آموزش بدم که دانشجوهایی که تو خوابگاه هستن و فر ندارن روی همون گاز کوچیک بتونن تهیه کنن
حالا مواد اولیه اش چی بود؟
گوشت بوقلمون دودی ، پنیر پیتزا ، نون تست
مرتیکه دانشجو ندیده :|

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 374
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 185
  • بازدید ماه : 89
  • بازدید سال : 21,237
  • بازدید کلی : 323,639
  • کدهای اختصاصی