loading...
هرچی بخوای
امیر فرشید بازدید : 280 سه شنبه 11 مهر 1391 نظرات (0)

با هم بخندیم

 این مطلب صرفا طنز می باشد و اعتبار دیگری ندارد!


تو جاده شمال یه تصادف شده بود ...

همه جمع شده بودن ...

منم برای اینکه صحنه رو از نزدیک ببینم ازون ور داد زدم گفتم : برید کنار
برید کنار من پدرشم...

وقتی که رسیدم دیدم اونی که تو خیابون افتاده الاغــــــــــــه

 


 

دوستم دخترم ازم پرسید : من یا فیس بوک ؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
بعضی وقتا واقعا دلم واسش تنگ میشه دختر خوبی بود :))))

 




 

ترسناک ترین سوال تو خونه ؟؟؟!!

.
کی آخرین نفر دستشویی رفته؟


 

یکی میگفت :
تو کافی شاپ نشسته بودم که یهو باد شکم اومد سراغم!

صدای موزیک خیلی بلند بود ، منم خودمو با بیس موزیک میزون کردم که صدای کارم رو پوشش بده!
بعد چند تا تراک دیگه حالم خوب شده بود قهوه مو خوردم ویهو متوجه شدم همه دارن منو با انگشت به هم نشون میدن
.
.
.
.
.
که یادم افتاد تو گوشم هندزفری بود و داشتم با اون آهنگ گوش میکردم
هیچی دیگه روم نمیشه بقیه داستان رو بگم...

 


 


مامانم صبح اومده میگه پاشو یه گله مهمون داره میاد

میگم کیا هستن؟ میگه عمه هات

 


 

 


زن: عزیزم! یادته روز خواستگاری وقتی ازت پرسیدم چرا می خوای با من ازدواج کنی، چی گفتی؟
شوهر: آره، خوب یادمه،
گفتم: می خواهم یک نفر را در زندگی خوشبخت کنم.
زن: خوب، پس چی شد؟
شوهر: خوب، خوشبخت کردم دیگه.
زن: کیو خوشبخت کردی
شوهر: همون بیچاره ای رو که ممکن بود با تو ازدواج کنه!! =)))))


بچه داداشم 6 سالشه خورده بود زمین گفتم بیا بوسش كنم خوب شه برگشته میگه : نمیخوام تو زندگی زخم هایى هست كه فقط یه نفر خاص باید بوس كنه تا خوب شه!!! :)))
اینا بچه نیستن که افعین :|

 


 

 


متنفرم از اينا ﮐﻪ ﺳﺎﮎ ﻣﯿﺰﻧﻦ ﺧﯿﻠﯽ آﺩﻣﺎﯼ ﮐﺜﯿﻔﯿﻦ
.

.
.
ﺧﺐ ﺑﯽ ﻭﺟﺪﺍﻥ ﺷﺎﯾﺪ یکی ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺪﺍﺭﮎ ﻭ
ﺯﻧﺪﮔﯿﺶ ﺗﻮﯼ ﺍﻭﻥ ﺳﺎﮎ ﺑﺎﺷﻪ =)))

 


 

 


این دخترا تو فیسبوک چقدر روشنفکرن!!!
همش بوس و بغل میخوان :)))
حالا تو خیابون به یکیشون یه لبخند ملیح بخوای بزنی!!
خار و مادرتو میاره جلو چشمات =)))))

 



تو این فکرم که الان با دلار 2650 تومنی اگه بخوام ازدواج کنم همسر آیندم اگه گفت ماه عسل بریم مسافرت خارج از کشور همچین با پشت دست بکوبم تو صورتش :)))

 


 

 


دختر: خونه داری؟
نه...
دختر حرفشو قطع میکنه: بی ام و داری؟
نه...
چقدر حقوق میگیری؟

پسر: حقوق ندارم آخه...
دختر: برو گمشو چی فکر کردی به من پیشنهاد دادی؟ و میره
پسر با خودش می گه: من چندتا ویلا دارم خونه واسه چی؟ یه پورشه با یه بنز دارم بی ام و
دوست ندارم. چجوری حقوق بگیرم وقتی خودم مدیر شرکتم؟

و اینگونه بود که پسر رفت و دختر ( تـــــُـــرشید )


 

 

بعضی ها راستش میکنند...
بعضی ها لاشو باز میکنند..
بعضی ها تف میزنند..
بعضی ها چربش میکنند..... چه میکنند این پسرا با موهاشون


 


سر شب لپتاپ رو خاموش کردم رفتم نشستم تو پذیرایی در جوار خانواده
5 دقیقه اول خونواده :o
5 دقیقه دوم خونواده :|

1 دقیقه بعد مامانم : لپتاپت سوخته ؟
من : نه
3 دقیقه بعد بابام : اینترنتت شارژش تموم شد ؟
من : نه
اندکی بعد بابام : چی شده حالت خوب نیست؟
من : نه چطور ؟
...
یذره بعد مامانم : تو چته ؟ چرا سرت تو لپتاپ نیست ؟
من : خب گفتم یکم بیام پیش شما بشینم
بابام : مطمئنی طوری نشده ؟
مامانم : خب بگو چرا اینجوری میکنی آخه ؟
هیچی دیگه پا شدم اومدم لپتاپ رو روشن کردم:|

 


 

 


بزرگترین حالگیری تو امتحانا این بود که،
پشت سوالی که جوابش یکی دو کلمه بود ، یه چرا (یا توضیح دهید) اضافه میکردن !

 


یکی از قانع کننده ترین دلیل هایی که خانوما میارن :

لازمش نداشتم ولی چون تخفیف داشت خریدمش :)))


 

 

اگه  این جمله رو شنیده باشی حقیقتا یه دهه شصتی هستی ... :
.
.
.
.

.
از اینترنت در بیا ... میخوام تلفن بزنم

 


 

 


یه زن حسود میتونه صد برابر اف بی آی تحقیقات انجام بده ....

خدا نصیب نکنه .

 


 

 


اگه یه روز اتاقت تمیز بود و همه چی سرجاش و مرتب بود فقط یه دلیل میتونه داشته باشه ....
.
.

اون روز اینترنتت قطع بوده :))

 


 

 

فقط یه دختر ایرانی میتونه وقتی تو کوچه داره راه میره , دم هر خونه که شیشه رفلکس داره وایسته خودشو چک و مرتب کنه و تو دلش بگه: من چقد خوشگلم ....
 


 

 

سر گروهبان یه پادگان آموزشی رو کرد به گروهان تحت امرش و گفت :
همه ی شما به خاطر بی نظمی و سرپیچی از دستور باید تنبیه بشید ،
زود نفری ده بار روی زمین شنا برید وشروع کرد به شمردن:
یک،دو،سه،چهار،پنج،شیش،هفت،هشت،نه...نه...نه...نه...نه...و
همینطور به گفتن عدد نه ادامه داد !
بعد از چند دقیقه یه لبخند کجکی زدو گفت:
میدونم الان دارین تو دلتون بهم فحش میدین ولی این اونیفرمی که تنمه ضد فحشه!
یهو یه صدا از بین گروهان به گوشش خورد :
مگه مامانت هم اونیفرم میپوشه

 


 

 

بابام گیر داده میگه : باید ببینم با کی دوستی ؟
عکس دوست دخترمو تو فیسبوک نشونش میدم ؛
میگه :خاک توو سرت کنم !
آخه تو دختری رو که صد وشصت و سه نفر پسندیدنش ،
میخوای چیکار کنی ؟

 



 

 


بعد از سالها یکی از دوستای قدیمیمو تو خیابون دیدم،
کلی باهم حرف زدیم تا رسیدیم به اینجا که:
گفتم:خب الان مشغولِ چه کاری هستی؟
گفت:یه مغازه زدم ولی راضی نیستم
دوست دارم خشکبار فروشیش کنم،کلی سود داره
اما صاب مغازه راضی نیست، میگه کلاسِ مغازه رو میاری پایین!!
گفتم:تف به ذاتِ خرابش،لابد از این تازه به دوران رسیده هاس.
غمت نباشه،یکی از بچه ها یه جای تووپ داره واست ردیفش میکنم،
هرچی حال کردی بریز توش،صاب مغازه هم زنشو بزاره پشتِ ویترین
کلاسِ مغازه ش بره بالا....
گفت: صاب مغازه بابامه ...

 


 

 


دوستم تعریف میکرد :
نزدیکِ پلیسِ راهنمایی رانندگی واستاده بودم ،منتظرِ تاکسی .
یه پسره ترمز زده میگه :برسونمت عزیزم ؟!
اخم کردم رفتم اونطرف تر واستادم ،
پلیسِ راهنمایی رانندگی اومده میگه :
خانوم اگه میخوای سوار شی بجنب ،
وگرنه میخوام جریمه ش کنم ..
!


 

 

دوستی تعریف میکرد که صبح یه روز سرد زمستون که
برف سنگینی هم اومده بود مجبور شدم برای کار مهمی برم بروجرد.
هوا هنوز روشن نشده بود که به پل خرم آباد رسیدم وسطای چشمم به یه موتوری افتاد که چراغای موتورشم روشن نکرده بود!رفتم سمت راست،موتوری هم پیچید سمت راست!
گرفتم سمت چپ،موتوری هم چپ!!خلاصه که موتوری لیز خورد و موتورش به حفاظ پل خورد و خودش هم از روی موتور پرت شد تو رودخونه!با خودم گفتم دیدی چی شد؟حتما کله ش مثلِ هندونه ترکید!
وحشت زده و ترسیده ماشینو نگه داشتمو با سرعت رفتم ببینم چی به سرش اومده که چشمتون روز بد نبینه! دیدم سرش نترکیده ولی گردن بیچاره 180 درجه پیچیده!
با محاسبات ساده ی پزشکی به این نتیجه رسیدم که بدبخت حتما مرده!
شوکه شده بودم؛با ناراحتی دستمو گذاشتم رو سرمو زیر چشمی نگاش کردم
که یهو دیدم چشماشو باز کرد!داد زدم: تو زنده ای؟؟؟!!
با عصبانیت و لهجه ی شیرینش گفت: هووی عَـــن خــــان! تو چتــه که مثلِ یابو رانندگی میکنی؟!
در حالیکه خنده از لبام دور نمیشد گفتم :این دل نشین ترین فحشی بود که تا حالا شنیدم؛خوشحالم زنده ای ولی ترو خدا تکون نخور؛چون گردنت پیچیده!
یه دفه بلند شد و گفت:
چی چی میگی؟ چی پیچیده؟ سرِصبی هوا سرد بود کاپشنمو جلو عقب پوشیدم سینه م سرما نخــوره ..!

 


 

مامانم شدید همت میکنه که منو سر و سامون بده !
امروز صبح زنگ زده یه جا واسه خواستگاری وقت بگیره ،
خانومه میگه : ما صبح به کسی وقت نمیدیم! به هیچ وجه ! اصرار هم نکنید!
مامانِ منم که کنجکاو میپرسه : چرا؟؟
مادرِ دختره میگه : واا ... معلومه خودتون دختر ندارینا !
عزیزِ من ، صبح چشمهای دختر خواب آلوده، پف داره، پوستش چروک به نظر میرسه،
راه رفتنش شاداب نیست، صداش خش داره، اخلاقش سگیه و....
خلاصه که اگه میخواین خودِ واقعیِ دختر رو ببینید باید بعد از ظهر تشریف بیارین ...!

دیشب خواب دیدم گوگل یه لباس سفید تنشه تو یه باغ خیلی قشنگ داره قدم میزنه دستشو آورد به طرفم گفت من جام خوبه شما نگران نباشید یهو وی پی انم قطع شد از خواب پریدم :|

برچسب ها با هم بخندیم , اس ام اس با هم بخنديم , SMS با هم بخنديم , دانلود اس ام اس با هم بخنديم , اس ام اس جديد با هم بخنديم , تازه ترين اس ام اس با هم بخنديم , اس ام اس مناسبت با هم بخنديم , سئس با هم بخنديم , دانلود با هم بخنديم , دانلود کتاب با هم بخنديم , دانلود کتاب موبايل با هم بخنديم , دانلود کتاب هاي با هم بخنديم , دانلود برنامه اس ام اس با هم بخنديم , تصوير با هم بخنديم , بهترين تصوير با هم بخنديم , جديدترين تصوير با هم بخنديم , دانلود تصوير با هم بخنديم , مشاهده جديد ترين تصوير با هم بخنديم , عکس با هم بخنديم , تصوير جديد با هم بخنديم , تصوير اين ماه با هم بخنديم , اخبار جديد در باره با هم بخنديم , تصوير کيفيت دار با هم بخنديم , تصوير مينياتوري با هم بخنديم , کاريکاتور با هم بخنديم , دانلود تصوير هاي با هم بخنديم , a , s , d , f , g , h , j , k , l , ; , ' , z , x , c , v , b , n , m , . , / , ] , [ , p , o , i , u , y , t , r , e , w , q , ` , ش , س , ي , ب , ل , ا , ت , ن , م , ك , گ , و , ئ , د , ذ , ر , ز , ط , ظ , ژ , چ , ج , ح , خ , ه , ع , غ , ف , ق , ث , ص , ض , پ ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 374
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 149
  • بازدید ماه : 1,670
  • بازدید سال : 22,818
  • بازدید کلی : 325,220
  • کدهای اختصاصی